Eerste stapjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evelien Buuren - WaarBenJij.nu Eerste stapjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evelien Buuren - WaarBenJij.nu

Eerste stapjes

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

14 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Hallo vanuit Sydney!

Iedereen, neem van mij aan: lange vliegreizen zijn verschrikkelijk! Misschien valt het mee als je ultra eerste klas reist, anders is het zo vermoeiend en oncomfortabel! Na een kort maar sad afscheid vloog ik van Amsterdam naar Dubai (ben trouwens een fan van het vliegveld van Dubai - mooooi), van Dubai naar Singapore en toen eeeindelijk naar Sydney! Ik kwam aan om 7 uur Australische tijd dus toen ik mijn hostelkamer in kwam lagen al mijn roomies nog te slapen. Al snel waren ze wakker, maar ze waren allemaal brak dus trok ik maar in mijn eentje Sydney in. 's Middags waren mijn kamergenoten opgeknapt en ben ik met ze gaan chillen in de Botanic Gardens. Toen we daarna wat gingen drinken merkte ik voor het eerst hoe duur de prijzen toch zijn. Note to self: nooit meer klagen om een wijntje of biertje voor de Nederlandse prijs!
Zaterdag en zondag ben ik op eigen houtje verdwaald in Sydney, dat is eigenlijk vrij makkelijk - gewoon je kaart niet meenemen, de weg aan niemand vragen en niet onthouden waar je wel of niet hebt gelopen en het lukt je!
Zondagavond wat Amerikaanse jongens ontmoet dus daar de avond mee doorgebracht! Dat waren ex-UltimateOz mensen, oftewel zij hadden veel tips voor de groepsweek!

Vandaag, maandag, is mijn eerste dag van de groepsweek. Het begon vandaag met een wandeling en lunch en ik ben nu al blij met een paar van mijn groepsgenoten! Allemaal in hetzelfde schuitje, wat genoeg gespreksstof geeft.
Vanavond gaan we uiteten en stappen, dus ik kan eindelijk iets anders aan dan short en een T-shirt, jeeeej!

Ik heb een paar foto's geüpload die mijn dagen in Sydney een beetje weergeven!

See you next time (ja ik ga nu al in het Engels denken, echt heftig)

xxxx Evelien

  • 20 Oktober 2013 - 16:34

    José Ter Maat:

    Leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Evelien

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 9330

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 11 April 2014

Australia

Landen bezocht: