Afscheidstournee - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Evelien Buuren - WaarBenJij.nu Afscheidstournee - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Evelien Buuren - WaarBenJij.nu

Afscheidstournee

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

07 Oktober 2013 | Nederland, Doetinchem

Hoi!

Ik heb echt een geweldig afscheidsweekend achter de rug! Vrijdagavond voor het laatst met mijn collega's van Jansen een borrel gedronken en een superlief cadeau gekregen. Zaterdag overdag afscheid genomen van Veerle en Florentine en 's avonds stond er thuis een surpriseparty op me te wachten. Gewoon met al mijn vriendinnetjes en eten, zoals het hoort! Ze zongen een superlief lied en hadden echt veel handige cadeautjes! Na een goeie avond stappen was het zondag en kwam de familie. Alweer veel eten, gezelligheid en cadeaus, het moment van 'afscheid' is dan steeds wel een beetje kut.

Vandaag is het maandag en moet ik toch echt de laatste dingen gaan regelen, want het is zover dat ik kan zeggen: overmorgen is d-day! Gelukkig is mijn backpack al zo goed als ingepakt, heb ik -omdat ik nou eenmaal een nerd ben- alles goed opgeschreven en geordend en zou ik in principe gewoon kunnen gaan!

De afscheidstournee gaat nog even verder want zolang ik hier nog ben is er nog de kans!
Ik kan het trouwens iedereen aanraden om een half jaar weg te gaan, of te doen alsof, want je krijgt meer cadeaus en knuffels dan op je verjaardag!

Nou, tot in Australië en ik hou jullie up to date!
xxxx Evelien

  • 07 Oktober 2013 - 19:26

    Dieuwertje:

    Lieve Evelien,
    Heb niet meer de kans gehad dus dan wens ik je hier alsnog een heeeeele goede reis. Geniet ervan, maak er 'The best time ever..' van en pas goed op jezelf! Ga zeker je reiservaringen volgen hier!
    Liefs, Dieuwertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Evelien

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 9331

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 11 April 2014

Australia

Landen bezocht: